بهترین گل برای عیادت بیمار چیست؟

به گزارش پرسینا بلاگ، بهترین گل برای عیادت بیمار می تواند شاخه هایی از رز صورتی یا ترکیبی از گل های رنگارنگ و شاد باشد. اگر قصد دارید برای دوست عزیزی که بیمار است گل ببرید، این مقاله در این زمینه ایده های مناسبی در اختیار شما قرار خواهد داد.

بهترین گل برای عیادت بیمار چیست؟

سرویس عمومی - گل یکی از هدایایی بوده که در اکثر مناسبت ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ از جمله رایج ترین کاربرد های گل می توان به تهیه دسته گل عروس و هدیه دادن آن در ولنتاین و عیادت بیماران اشاره نمود. به طور کلی تأثیر تقدیم کردن گل را بلافاصله با لبخندی که روی لب مخاطب شما می نشیند می توانید ببینید، اما اگر این فرد، بیماری روی تخت بیمارستان باشد، مطمئن باشید که این تأثیر چند برابر خواهد بود. اما در این مورد باید به واسطه شرایط خاص بیمار، انتخاب های خود را محدودتر کنید؛ زیرا برخی گل ها آلرژی زا بوده و برای بیمار مناسب نیستند. بنابراین اگر به دنبال بهترین گل برای عیادت بیمار هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گل برای عیادت بیمار

در این بخش پنج مورد از گل هایی که برای عیادت از مریض پرکاربردتر و مناسب تر هستند، معرفی شده اند.

1. گل رز یا گل محمدی

گل رز یکی از محبوب ترین گل های جهان بوده که بیش از 100 گونه دارد؛ از مهم ترین خواص این گل می توان به خاصیت آرام بخشی، ضد افسردگی، تسکین اعصاب، برطرف پرخاشگری و خفقان و درمان بی خوابی اشاره نمود. برای هدیه دادن این گل به بیمار، معمولا از باکس گل رز استفاده می نمایند.

جالب است بدانید که رز زرد نماد دوستی، عشق به تکامل رسیده و شادمانی بوده، در حالی که رز سفید نماد تقدس، پاکی و صلح است. رز سرخ نیز نماد عشق و علاقه جاودان و رز صورتی نشانه شفا، بی گناهی و عشق اول است.

2. گل میخک صدپر

شاید بتوان گفت یکی از مناسب ترین گل ها برای عیادت بیمار، گل میخک است. میخک صدپر، رنگ های مختلفی داشته، اما نوع استاندارد آن بنفش متمایل به صورتی است. در این گل هم هر رنگی معنای خاص خودش را دارد؛ به عنوان مثال میخک صدپر قرمز، حس عشق و ستایش را بر می انگیزد، در حالی که میخک صورتی نماد خاطرات است. همچنین میخک سفید بیانگر عشق ناب و خالص و بی گناهی و خوش اقبالی است.

روش کاشت و نگهداری از گل میخک در گلدان

3. گل ماگنولیا

گل های ماگنولیا رنگ های مختلفی داشته و هر رنگ معنی مختص به خود را دارد؛ ماگنولیای سفید یعنی پاکی و کمال، صورتی یعنی جوانی و اقبال و بنفش آن یعنی بهترین آرزو ها برای سلامتی و خوشبختی. ماگنولیا در مناسبت های مربوط به تولد نوزادان نیز استفاده می گردد.

4. آلسترومریا

این گل نماد ثروت، خوشبختی، شانس و دوستی است. رنگ صورتی و قرمز آن نشان دهنده گرمی و ابراز محبت نسبت به گیرنده گل بوده و رنگ نارنجی آن به معنای سخت کوشی در راه رسیدن به هدف است. ترکیب آلسترومریای زرد و سفید نشان دهنده اهمیت و نگرانی شما نسبت به یک بیمار است.

5. گل داوودی

این گل در اساطیر یونانی معنی طلایی و هم رنگ طلا را داشته و نماد مثبت بینی، شادی و زندگی طولانی است. هدیه دادن گل داوودی می تواند به این معنا باشد که فرد گیرنده گل برای اهدا نماینده دوست فوق العاده ای است.

ایده های بهترین گل برای عیادت بیمار

در زیر ایده های انتخاب یک گل مناسب برای تقدیم به بیمار گردآوری شده است.

جعبه گل زیبا با رنگ ملایم برای عیادت بیمار گزینه مناسبی است.

ترکیب لیلیوم نارنجی با گل رز زرد و کاغذ زرد رنگ دور آن شادابی خاصی به دسته گل بخشیده است.

گل هایی با رنگ گرم و تند مانند قرمز، زرد و نارنجی، بیمار را به سوی هیجان و سرزندگی پیش می برند؛ بنابراین برای بیمارانی که از افسردگی رنج می برند، انتخاب خوبی خواهند بود.

علاوه بر این گل های زیبا، صندوقچه گل ها هم می تواند بعد ها برای نگهداری لوازم با ارزش و گرانبها بکار رود.

لیلیوم های صورتی و آنتوریوم های بکار رفته در این سبد، تلفیق رنگ بسیار زیبایی به وجود آورده اند؛ ضمن اینکه سبد حصیری استفاده شده نیز بر زیبایی آن افزوده است.

میخک یکی از زیباترین و مناسب ترین گل ها برای عیادت از بیمارن بوده که در این سبد در کنار گل های داوودی، زنبق و ژربرا، بسیار شیک، گل آرایی شده است.

رز هلندی لب صورتی در صندوقچه ای زیبا و خاص گزینه شیکی برای تقدیم به بیمار است.

بونسای هم در فضا های نورگیر و هم در فضا های تاریک قابل نگهداری بوده و می تواند هدیه ای ماندگار برای بیمار باشد.

نوع دیزاین خاص این سبد همراه با گل های استرزیای نارنجی، لیلیوم های زرد و آلسترومریا لبخند رضایت را بر لبان هر بیماری می نشاند.

این ایده می تواند هدیه ای غیر منتظره و غافلگیرنماینده باشد که نشان دهنده توجه و احساس پاک شماست.

یک باکس گل زیبا و جمع و جور، به صورت ترکیبی از گل های ژربرا، آلسترومریا و گل داوودی برای هدیه دادن به بیمار بسیار شیک به نظر می رسد.

این رز های دو رنگ در کنار لیلیوم های سفید، همراه با آرزوی بهبود و سلامتی برای بیمار، یک هدیه زیبا و فراموش نشدنی خواهند بود.

در این ایده می توانید درون جعبه و کنار گل ها، هدایای دیگری هم قرار دهید.

در این گلدان گل از گل آلسترومریا در رنگ های گوناگون استفاده شده است.

همان طور که می بینید ترکیب رنگ های شاد و متفاوت در کنار هم، نمایی با شکوه و در عین حال انرژی بخش دارد.

ایده گل رز جاودان بسیار جالب و هیجان انگیز بوده و ماندگاری بالای آن باعث ایجاد حس خوب در بیمار می گردد.

ببینید چند شاخه لیلیوم صورتی در کنار زنبق های بنفش، چه منظره زیبا و منحصربه فردی به وجود آورده اند.

(استفاده از گلدان های پلاستیکی در محیط های خارج از منزل، مناسب تر است.)

یک سبد گل زیبا از گل های لیلیوم، آنتوریوم و رز سفید، می تواند نشانه احترام و شادی شما و انتخابی مناسب برای هدیه به بیمار باشد.

گل هایی با رنگ ملایم مانند صورتی، سفید و بنفش، بیمار را به سوی احساسات آرام سوق داده و به صورت یک مسکّن طبیعی عمل می نمایند.

سخن آخر

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، افرادی که در پیرامون آن ها گل و گیاه است، دو تا چهار برابر آرام تر، مهربان تر و شادتر از دیگران ارزیابی شده اند و می توانند این حس را با رفتار مثبت خود به دیگران نیز منتقل نمایند؛ همچنین این افراد دارای حس مثبت اندیشی بیشتری هستند. بنابراین توصیه می گردد که همیشه یک شاخه گل یا یک گلدان کوچک گل در معرض دید بیمار قرار دهید. اگر به دنبال ایده های بیشتری هستید، می توانید از مقاله عکس گل رز آبی در خبرنگاران نیز دیدن فرمائید.

لطفا نظرات خود را در قسمت ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: setare.com
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 821

به "بهترین گل برای عیادت بیمار چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گل برای عیادت بیمار چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید