برگزاری تور طبیعت گردی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی 5 استان به میزبانی استان مرکزی

به گزارش پرسینا بلاگ، تور طبیعت گردی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی پنج استان مرکزی، تهران، لرستان، همدان و اصفهان با هدف معرفی پتانسیل های گردشگری استان به مدت دو روز برگزار می گردد.

برگزاری تور طبیعت گردی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی 5 استان به میزبانی استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سیدمحمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی امروز شنبه 27 مرداد با اعلام این خبر گفت: این تور با هدف آشناسازی مدیران دفاتر با استان ، مشخص مسیرهای گردشگری جدید، جابجایی گردشگر بین این استان ها و همینطور برقراری تعامل و همکاری بین دفاتر استان ها برگزار می گردد.

او اضافه نمود: این تور طبیعت گردی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به مقاصد شهرستان های اراک، فراهان، آشتیان و خمین برگزار می گردد تا از پتانسیل های متنوع و اقالیم متفاوت استان بازدید هایی به عمل آید و در حقیقت پتانسیل های گردشگری و خدماتی مختلف استان بیش از پیش معرفی شوند.

او در ادامه گفت: معتقدیم باتوجه به نوع و مکان جغرافیایی استان مرکزی در بین استان های مذکور، توانایی مرکزیت بخشیدن و یا جابجایی گردشگران بین این استان ها با ماندگاری کوتاه و بلند مدت در استان را داریم چراکه جذابیت ها، امکانات و دسترسی های بسیار مطلوبی در مرکزی وجود دارد که قطع به یقین دارای تازگی هایی برای گردشگران هستند.

حسینی در انتها اضافه نمود: در نظر داریم در آینده نزدیک با ادامه دادن چنین برنامه ای با مقاصد مختلف و با حضور استان های گوناگون، معرفی کاملی از استان به دفاتر که در حقیقت نقاط طلایی گردشگری هستند داشته باشیم تا ایشان به تمام استان محیط شده و خود یک مبلغ مطلع در مورد استان باشند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1316

به "برگزاری تور طبیعت گردی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی 5 استان به میزبانی استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور طبیعت گردی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی 5 استان به میزبانی استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید