برنامه 1400 اصفهان با نگاه ویژه به مشارکت بخش خصوصی آنالیز می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا امینی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان با اشاره به اینکه شهر اصفهان با نگاهی نو زمینه را برای ورود سرمایه گذاران جدید به اصفهان فراهم نموده است، گفت: تمام توان خود را برای ایجاد فضایی امن برای سرمایه گذاران فراهم ساخته ایم.

برنامه 1400 اصفهان با نگاه ویژه به مشارکت بخش خصوصی آنالیز می گردد

وی با اشاره به آنالیز برنامه 1400 اصفهان در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: در این برنامه نگاه ویژه ای به ظرفیت بخش خصوصی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همایش فرصت های سرمایه گذاری که برای نخستین بار در کشور پس از برداشتن تحریم ها برگزار شده، فتح بابی برای ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی به اصفهان است، اضافه نمود: هدف از برگزاری این همایش ایجاد زمینه های مساعد و فراهم آوردن بسترهای مناسب برای جلب مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی، انعقاد قراردادهای مشترک با فعالان مالی داخلی و خارجی به منظور جذب سرمایه، رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در سطح شهر و تحقق توسعه پایدار شهری و ملی است.

وی با تاکید بر اینکه چهار محور انرژی های نو، فن آوری اطلاعات، صنایع دانش بنیان و حوزه گردشگری محورهای اصلی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان هستند، گفت: این همایش در راستای تحقق رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلان مالی کشور مبتنی بر استفاده از ظرفیت های علمی، مالی، اجتماعی و فرهنگی بخش خصوصی برگزار شده است.

امینی اضافه نمود: در این همایش تمام ظرفیت های موجود شهر اصفهان برای سرمایه گذاران مطرح می گردد تا در زمینه انتقال تجربیات و همچنین تامین سرمایه گذاری رایزنی های لازم انجام گردد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3518

به "برنامه 1400 اصفهان با نگاه ویژه به مشارکت بخش خصوصی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه 1400 اصفهان با نگاه ویژه به مشارکت بخش خصوصی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید