برنامه ویژه توییتر برای مقامات دولتی معرفی گردید

به گزارش پرسینا بلاگ، پس از حواشی متعدد توییتر و مسائل پیش آمده برای این شرکت از سوی مقام های سرشناس دولتی مثل دونالد ترامپ، این شرکت تصمیم گرفته تغییراتی ساختاری را برای مقامات دولتی ایجاد کند.

برنامه ویژه توییتر برای مقامات دولتی معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،توییتر تصمیم گرفته برای خاتمه دادن به مسائل نه تنها برای رئیس جمهور ایالات متحده ؛ دونالد ترامپ، بلکه برای هر فرد سیاستمداری که بعضی پیش شرط های لازم را داشته باشد، شرایطی خاص ایجاد کند.

بر اساس این برنامه جدید از امروز، توییتر یک سیاست جدید در حساب های مقامات دولتی را که مطابق با معیارهای زیر است، فراهم می نماید:

-فرد صاحب حساب کاربری،مقام رسمی دولتی باشد، نماینده یک مقام دولتی باشد، برای اداره دولتی کار کند یا برای یک موقعیت دولتی در نظر گرفته گردد

-بیش از یکصد هزار نفر دنبال کننده داشته باشد

هدف اصلی این سیاست جدید این است که یک اطلاعیه جدید در مورد تویت های خاص از این حسابها را فعال کند. در این اطلاعیه، توییت ها از دید عمومی پنهان می شوند، مگر اینکه کاربر داوطلبانه تصمیم بگیرد این توییت ها را با سلب مسئولیت توییت گذار مشاهده کند. موارد سلب مسئولیت به توضیح زیر است:

-چندین عامل در مورد توییت های خاص مد نظر قرار می گیرد، به عنوان مثال، اگر توییت به منافع عمومی مرتبط است و اشاره به یک خشونت مانند شروع جنگ خواهد داشته باشد، می تواند برای پاسخ رسمی مقامات محفوظ بماند

-بعضی مکالمات بین رده های مهم سیاسی و بحث های اساسی که محتمل است احتیاج به واکنش مردمی یا در جریان قرار دریافت دیگران را داشته باشند

اما به طور کلی اگر اطلاعیه ای در توییتر قرار داده گردد که توییت ها ناقض قوانین هستند، توییتر به سرعت توییت های مذکور را شناسایی و حذف می نماید. این موضوع در مرحله بعدی باعث می گردد که توییتر بتواند حسابهای مورد احتیاج را برای مواردی که قوانین توییت را نقض نموده اند، شناسایی کند و به مرور به آنان تذکراتی جدی تر دهد.

برای مثال دونالد ترامپ از چهره های سیاسی است که اغلب از کلمات خطرناکی که به طور تلویحی معنای بدی دارند استفاده می نماید، برای مثال از کلماتی مثل تهدید هسته ای استفاده می نماید که برای بسیاری از افراد یاداور جنگ فیزیکی است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 770

به "برنامه ویژه توییتر برای مقامات دولتی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه توییتر برای مقامات دولتی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید