باید برگزاری برنامه های ملی برای هرمزگان مزایا و امتیازاتی داشته باشد

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری مسابقات ملی دانش آموزی، عنوان نمود: باید برگزاری مسابقات و برنامه های ملی برای استان مزایا و امتیازاتی داشته باشد.

باید برگزاری برنامه های ملی برای هرمزگان مزایا و امتیازاتی داشته باشد

به گزارش خبرنگاران، سعید ناجی شب گذشته(30 مهرماه) در جلسه شورای آموزش و پروش، اظهار کرد: اخبار خوب موجب ایجاد نشاط و تقویت امید در جامعه می گردد به ویژه خبرهای خوب از حوزه آموزش و پرورش که با زندگی مردم گره خورده است.

ناجی با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان استان در حوزه های علمی و ورزشی، گفت: باید توفیقات آموزش و پرورش و افتخارات دانش آموزان استان به درستی در جامعه انعکاس یابد.

وی افزود: مردم استان باید در جریان تمامی اخبار خوب که در پیرامون آنها به وقوع می پیوندد قرار گیرند و این امر وظیفه دستگاه های اجرایی است.

ناجی با اشاره به ظرفیت های موجود در قانون شورای آموزش و پرورش، افزود: باید بتوان از ظرفیت های قانون این شورا در تقویت هر چه بیشتر آموزش و پرورش استان استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه توسعه فضای آموزشی در هرمزگان باید جدی دنبال گردد، توضیح داد: ماده 18 قانون شورای آموزش و پرورش ظرفیت خوبی است که می توان در توسعه فضای آموزشی استان از آن بهره گرفت.

وی با اشاره به ضرورت همسویی جلسات متعدد استان با یکدیگر، اظهار کرد: برای افزایش بهره بری با همسو سازی جلسات متعدد استان با یکدیگر باید بتوان از مصوبات این جلسات در حوزه های مختلف استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید بتوان میان جلسات متعدد استان همسویی ایجاد کرد تا در یک راستا هماهنگ حرکت نموده و نتیجه مطلوبی برای استان به دست آید.

ناجی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی دانش آموزی، مطرح نمود: باید برگزاری مسابقات و برنامه های ملی برای استان مزایا و امتیازاتی داشته باشد.

وی اعلام کرد: در برگزاری برنامه های ملی باید بتوان ظرفیت های استان را معرفی و امتیازاتی برای هرمزگان کسب کرد در این صورت است که می توان گفت میزبانی مسابقات و برنامه های ملی برای هرمزگان مفید بوده است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2074

به "باید برگزاری برنامه های ملی برای هرمزگان مزایا و امتیازاتی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید برگزاری برنامه های ملی برای هرمزگان مزایا و امتیازاتی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید