بانوان ورامین عنوان دوم جشنواره را در کاشان کسب کردند

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس هیات روستایی و بازی های بومی و محلی ورامین از کسب عنوان دوم جشنواره حرکت و برکت بانوان ورامین در کاشان خبر داد.

بانوان ورامین عنوان دوم جشنواره را در کاشان کسب کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، حمیدرضا شاهسون از درخشش هیأت روستایی و بازی های بومی و محلی ورامین در کشور خبر داد و اظهار کرد: تیم اعزامی هیأت روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان ورامین، استان تهران عنوان دوم جشنواره حرکت و برکت کشور را از آن خود کرد.

شاهسون گفت: در پنجمین جشنواره حرکت و برکت که به میزبانی استان اصفهان و در شهرستان کاشان برگزار گشت تیم ورامین به عنوان نماینده استان تهران با هدایت الهام معاف حضور یافت که در نهایت توانست روی سکوی دوم قرار گیرد.

وی ادامه داد: این جشنواره در پنج بخش پایه ریزی گشت که ورامینی ها توانستند در سه آیتم حائز رتبه شوند.

شاهسون افزود: بخش هایی همچون صنایع دستی، غرفه چینی و دکور، پخت غذا و نان محلی، اجرای یک بازی محلی و لالایی خوانی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره بوده است.

وی اشاره کرد: تیم هیأت روستایی و بازی های بومی و محلی ورامین در قسمت صنایع دستی و غرفه چینی مقام دوم، اجرای بازی محلی عنوان اول و پخت غذای محلی و نان بعنوان سوم دست یافت که در مجموع و در میان 31 استان توانست فاتح سکوی دوم شود.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2893

به "بانوان ورامین عنوان دوم جشنواره را در کاشان کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان ورامین عنوان دوم جشنواره را در کاشان کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید