انسداد 2 محور مواصلاتی زنجان ادامه دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: محورهای زنجان تهم چورزق و دندی تخت سلیمان همچنان مسدود است.

انسداد 2 محور مواصلاتی زنجان ادامه دارد

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کولاک شدید و نبود دید کافی به انسداد محورهای زنجان تهم چورزق و دندی تخت سلیمان تداوم بخشیده و مسافران امکان عبور و مرور از این جهت را ندارند.

وی با اشاره به اینکه پنج شبه شب محور زنجان دندی شاهد ریزش بهمن بود، توضیح داد: خوشبختانه این موضوع خسارتی در بر نداشت و اکنون مسئله ای برای تردد در این جهت وجود ندارد.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به وقوع کولاک مقطعی در محورهای زنجان بیجار و زنجان طارم اشاره نمود و اضافه کرد: همراه داشتن زنجیرچرخ در جهتهای کوهستانی، الزامی است.

وی ادامه داد: محورهای نیک پی ماه نشان، سلطانیه خدابنده همدان و ابهر خدابنده نیز با کولاک مقطعی روبرو هستند و رانندگان باید در صورت ضرورت سفر تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

محمدی گفت: در آزادراه های استان پدیده خاصی مشاهده نمی گردد و عبور و مرور به حالت عادی و روان جریان دارد اما طبق پیش بینی هواشناسی مبنی بر موج جدید بارش ها در هفته پیش رو، از هم وطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3337

به "انسداد 2 محور مواصلاتی زنجان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد 2 محور مواصلاتی زنجان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید