افزایش 20 درصدی یارانه مراکز غیردولتی بهزیستی

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس سازمان بهزیستی، با اشاره به افزایش20 درصدی یارانه مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان، پرداخت متمرکز یارانه ها را اقدام موثر بهزیستی برای هزینه کرد بهینه اعتبارات و شفاف سازی مطرح کرد.

افزایش 20 درصدی یارانه مراکز غیردولتی بهزیستی

به گزارش گزارش اجتماعی خبرنگاران، اولین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با موضوع ماده 31 قانون برگزار گردید.

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی در این جلسه ضمن اشاره به آمار افراد دارای معلولیت تحت پوشش گزارشی از اقدامات بهزیستی در مورد مواد مرتبط ارائه کرد و گفت: تاکنون 39 درصد دستگاه های دولتی مناسب سازی شدند.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی یارانه مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان، پرداخت متمرکز یارانه ها را اقدام موثر بهزیستی برای هزینه کرد بهینه اعتبارات و شفاف سازی اعلام کرد و اضافه نمود: 187 هزار فرد دارای معلولیت به دریافت کنندگان یاری هزینه معیشت (مستمری) با بعد خانوار اضافه شدند که باید یاری هزینه معیشت معلولان خیلی شدید و شدید فاقد شغل و درآمد را مطابق با قانون به حداقل دستمزد سالانه برسانیم.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1638

به "افزایش 20 درصدی یارانه مراکز غیردولتی بهزیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20 درصدی یارانه مراکز غیردولتی بهزیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید