افتتاح بیش از 3هزار میلیارد ریالی پروژه فاضلاب در تهران

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افتتاح بیش از 3هزار میلیارد تومان پروژه فاضلاب در استان تهران در سال 99 خبر داد.

افتتاح بیش از 3هزار میلیارد ریالی پروژه فاضلاب در تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمدرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت وگو با خبرنگاران وی از افتتاح پروژه تصفیه خانه مسکن مهر پرند، پردیس و رباط کریم تا انتها سال 99 خبر داد و افزود: پروژه بزرگ تصفیه خانه فیروز بهرام تهران با اعتباری بالغ بر 2200 میلیارد تومان تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد که جمعیتی بالغ بر 2میلیون نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به اهمیت سال جهش تولید و تحقق آن اشاره کرد و ابراز داشت: امسال بیش از 3هزار میلیارد تومان در استان تهران پروژه در بخش فاضلاب افتتاح می شود.

او درباره افتتاحیه پروژه های غرب استان اظهار کرد: 28 فروردین سه تصفیه خانه فاضلاب در اسلامشهر، صفادشت و ملارد با هزینه ای بالغ بر 450 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که جمعیت 400 هزار نفری را تحت پوشش فاضلاب قرار می دهد.

وی ادامه داد: شهرستان های استان تهران در طول حدود 15 سال ایجاد فاضلاب حدود 400هزار نفر را تحت پوشش قرار داده بود، با افتتاح این سه مجموعه به اندازه تمام این سال ها کار اجرا شده است و جمعیت تحت پوشش به 800هزار نفر رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با اجرای این سه پروژه بزرگ در غرب و جنوب غرب تهران حدود 65 هزار مترمکعب پسآب در شبانه روز برای مصارف کشاورزی و صنایع غیرغذایی تصفیه می شود.

بختیاری افزود: شهرهای استان تهران در زمینه اجرای شبکه فاضلاب محروم مانده و در این زمینه غفلت بزرگی شده است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4151

به "افتتاح بیش از 3هزار میلیارد ریالی پروژه فاضلاب در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بیش از 3هزار میلیارد ریالی پروژه فاضلاب در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید