اسپالتی از دلیل پیروزی رم در داربی کاپیتاله گفت

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی رم بعد از برد شیرین برابر لاتزیو در دلاکاپیتاله به صحبت در خصوص دلایل این برد پرداخت.

اسپالتی از دلیل پیروزی رم در داربی کاپیتاله گفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، رم در یکی از حساس ترین بازی های هفته پانزدهم رقابت های سری A به مصاف لاتزیو رفت و توانست با دو گل برابر رقیب سنتی خود به پیروزی برسد.

لوچانو اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: هویت و شخصیت تیمی که داشتیم یاری کرد تا در این ملاقات به پیروزی برسیم. این در حالی بود که از نظر کیفی عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم. درست است بازی زیبایی نبود اما دو تیم برای پیروز شدن از جان مایه گذاشتند و کوشش بسیار زیادی از خود نشان دادند. در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

سرمربی 57 ساله رم در ادامه سخنانش گفت: در این ملاقات با سیستم متفاوتی به میدان رفتیم. باید بگویم که با 5 مدافع برابر لاتزیو صف آرایی کردیم و اجازه بازی هجومی را به این تیم ندادیم. امرسون شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. سه بازی به این بازیکن فرصت بدهید تا ببینید که چه کیفیت بالایی از خود نشان می دهد.

اسپالتی در خاتمه هم گفت: پیروز شدن در داربی باعث می گردد تا انگیز و شور و هیجان بازیکنان بیشتر گردد اما باید این ملاقات را فراموش کرد و روی ملاقات حساس برابر میلان تمرکز کرد. باید چشم به روزهای بزرگ تری داشته باشیم.

رم با این پیروزی، 32 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به میلان در رده دوم جدول رده بندی نهاده شد تا اختلاف چهار امتیازی این تیم با یوونتوس همچنان حفظ گردد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3279

به "اسپالتی از دلیل پیروزی رم در داربی کاپیتاله گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی از دلیل پیروزی رم در داربی کاپیتاله گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید