اتفاق خوبی برای استقلال رخ نداده است، تیم ها سردرگم شده اند

به گزارش پرسینا بلاگ، شاهین بیانی در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد اعتراض بعضی سرمربیان تیم های لیگ فزونی به تاخیر در آغاز لیگ نوزدهم گفت: این اتفاق تنها در فوتبال ما رخ می دهد و تیم هایی که در زمان مقرر تمرینات خود را آغاز نموده اند متضرر خواهند شد.

اتفاق خوبی برای استقلال رخ نداده است، تیم ها سردرگم شده اند

بیانی در ادامه گفت: اکثر تیم های لیگ فزونی برنامه ریزی دقیق را برای خود داشتند، زمان برای تمرینات بدنسازی، کارهای تاکتیکی و بازی های تدارکاتی همه اینها برای این بود که یک تیم بتواند با آمادگی کامل راهی لیگ گردد. اما این وقفه ها سرمربیان لیگ را دچار سردرگمی نموده و آنها حق دارند نسبت به این موضوع معترض باشند بنابراین سازمان لیگ باید هر چه زودتر زمان دقیق بازی ها را اعلام کند تا تیم ها هم از این بلاتکلیفی بیرون بیایند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد آبی پوشان برای فصل جدید بازیکن بزرگی که بتواند تیم را رهبری نمایند ندارد، گفت: سال جاری تقریباً استقلال فاقد بازیکنان بزرگ است و این اتاق خوبی برای این تیم نیست. هر ساله شاهد بودیم که آبی پوشان چند بازیکن بزرگ داشته که جوانان تیم از آنها حرف شنوی داشتند که این بازیکنان بزرگی ارتباط و تعامل خوبی بین بازیکنان جوان و کادر فنی بودند اما سال جاری و برای شروع لیگ نوزدهم تقریباً چنین شرایطی در استقلال وجود نخواهد داشت و امیدوارم برای این مشکل، یک راه حل خوب پیدا گردد تا استقلال با داشتن دو یا سه بازیکن بزرگ کارش را شروع کند.

وی در ادامه گفت: بازیکنان جوان باید بدانند به کدام تیم آمده و چه پیراهنی را بر تن می نمایند آنها باید خود را از حاشیه ها دور نموده و تمام تمرکزشان این باشد که با ارائه بازی های خوب در استقلال پیروز باشند. زیرا استقلال و پرسپولیس ویترین فوتبال کشور ما هستند و اگر این جوانان خوب باشند مطمئناً خیلی زود به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

بیانی توضیح داد: باید به جوانان مان بها دهیم، آنها آینده فوتبال ما هستند و اگر در راه درست گام بردارند مطمئن باشید حرف های زیادی در آینده برای گفتن خواهند داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که هواداران از کادر فنی و بازیکنان در این فصل انتظار قهرمانی دارند، اعلام نمود: هواداران استقلال همواره منطقی و عاشق تیم شان هستند. 6 سال است که آبی پوشان به قهرمانی در لیگ دست پیدا ننموده و حالا هواداران دوست دارند استراماچونی این سنت را شکسته و در انتها لیگ نوزدهم استقلال را قهرمان کند. اگرچه کار سختی برای استراماچونی در پیش است اما با شناختی که از او پیدا نموده ایم او یک مربی حرفه ای است ولی هواداران هم باید به او اجازه دهند که با آرامش کارش را انجام دهد مطمئناً استراماچونی هم می داند که به چه تیمی آمده است و هوادارانش چه انتظاراتی دارند اما به طور حتم اگر استراماچونی نتواند در فصل اول حضور در فوتبال ایران استقلال را به قهرمانی برساند برای فصل دوم این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد و استقلال جام را بالای سر خواهد برد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 967

به "اتفاق خوبی برای استقلال رخ نداده است، تیم ها سردرگم شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق خوبی برای استقلال رخ نداده است، تیم ها سردرگم شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید